Stran 1 od 2

Postavljanje ovir

Objavljeno: To Nov 14, 2006 1:37 pm
Napisal/-a janez
V Mengšu je namreč postala praksa, da se na vseh poteh, kjer se komu zljubi, postavljajo ovire, ki preprečujejo dostop ali prehod vozilom. Tako je tudi na poti pod hribom Gobavica, kjer je postavljen kamniti blok, mimo katerega seveda gasilska vozila ne morejo. Vendar o tem nihče od postavljalcev ovir ne razmišlja, prav tako pa ne občani, ki takšne ovire zahtevajo ali jih celo sami postavljajo. Ko gasilci enkrat ne bomo mogli zaradi takšnih ovir do njih, bomo seveda krivi mi in ne občani.
Tale navedek sem sicer napisal v drugi temi pod intervencijami, no, danes se je izkazal še kako resničen. Pravkar sem se namreč nahajal na kraju zaenkrat uspešne reanimacije osebe, ki so jo izvajali zdravniki in reševalci pri Kulturnem domu v Mengšu.

Ta isti Kulturni dom je že eden od primerkov "trdnjave" s prednje strani, saj so na enem koncu cevtlična korita, z druge strani pa je po novem parkirišče, s katerega ni dovoza pred vhod objekta. O tem sem razmišljal prejšno sredo, ko sem moral s parkirišča prenašati materiale za razstavo in kasneje nagrade za mlčade ustvarjalce. Če bi takrat opozoril na pomanjklivost, me ne bi nihče resno jemal. Danes bo mogoče že drugače.

Res je, da v sili ne bi izbirali sredstva in šli preko pločnika, pa tudi kakšno drevo bi padlo, pa vendarle. Pri tem se vedno izgublja dragocen čas, ki ga pa človek, ki je potreben nujne pomoči, žal nima.

Upam, da se bo za ponesrečenega vse srečno izteklo, za preostale pa v razmislek, kaj se lahko zgodi, če....

LP

Janez 8-)

Objavljeno: To Nov 14, 2006 6:00 pm
Napisal/-a janez
Pa še besedo ali dve u nujnosti primera. Nedvomno je šlo za izredno nujen primer in, kot sem že navedel, upam, da se bo za ponesrečenega vse dobro izteklo.

Nsreča res nikoli ne počiva in potrebno (ali pa še posebej) je biti previden tudi pri jedi. Do nesreče je namreč prišlo med malico, ko se je delavcu v sapnik zašel kos pomaranče, ki ga ni mogel izkašljati, zato se je pričel dušiti. Nihče od prisotnih mu ni znal pomagati (mogoče bi bil Heimlichov prijem uspešen), zato se je zgrudil na tla in obležal. Prisotni so sicer takoj obvestili reševalce in pripravili dostop za reševalna vozila, več pa niso mogli oziroma znali storiti.

Ob prihodu reševalcev in dveh zdravnic se je takoj pričela reanimacija s sprostitvijo dihalnih poti in nastavitvijo tubusa, z defibrilatorjem pa odpravljen srčni zastoj.

Po prvi nujni oskrbi je bil ponesrečeni z reševalnim vozilom odpeljan v ljubljanski klinični center.

O njegovem zdravstvenem stanju bom poročal jutri.

LP

Janez 8-)

Objavljeno: Ne Nov 19, 2006 7:05 pm
Napisal/-a mrtic
Ufff, upam da se mu vse dobro izteče...

Objavljeno: Ne Nov 19, 2006 10:51 pm
Napisal/-a Tomaz
No ko smo že pri postavljanju obvir, saj se v Topolah tudi dogaja to in to na kar na glavni cesti skozi Topole, natančneje pri hrinu.

Glede na to da v Topolah videvamo skoraj vsak dan nove prometne znake in s tem novo prometno ureditev, me zanima kdo je odgovoren za to, oziroma kdo je dal predlog. Kolikor je meni znano vaški odbor ni sprejel nobenih odločitev o tem, bilo naj bi samo nekaj govora o tem.

Glede prepovedi prometa za mopediste se nikakor ne stirnjam, saj mene ne moti, jaz se itak z avto vozim, tako da ni problema. Bolj me zanima, kako bojo na igrišče prišli naši balinarji, oni se ponavadi vozijo s motorji.

Cone 30 sploh ne bom komentiral.

Kar se pa tiče znakov ki stojiji na sredini ceste pri hrinu, upam, da ne bom prvi, ki jih bom podrl, pa ne z avtom ampak s tovornjakom, že tako je malo prostora potem pa še to.

Objavljeno: Po Nov 20, 2006 11:21 am
Napisal/-a janez
Tomaz napisal/-a: Kar se pa tiče znakov ki stojiji na sredini ceste pri hrinu, upam, da ne bom prvi, ki jih bom podrl, pa ne z avtom ampak s tovornjakom, že tako je malo prostora potem pa še to.
Tebi seveda ne podirajo hiše, zato lahko komentiraš na tak način, če ti pa kdaj bodo, boš pa verjetno naredil vse, da svojo lastnino zavaruješ.

In ne primerjaj postavitve prometnih znakov in opozoril s fizičnimi ovirami, ker je med njima velikanska razlika. Preko fizične ovire, o katerih sem pisal, ne moreš, pri prometnem znaku in opozorilni tabli pa je potrebno samo nogo s plina, pa gre.

LP

Janez 8-)

Objavljeno: Po Nov 20, 2006 11:34 am
Napisal/-a janez
Tomaz napisal/-a:No ko smo že pri postavljanju obvir, saj se v Topolah tudi dogaja to in to na kar na glavni cesti skozi Topole, natančneje pri hrinu.
Drugače pa nasvet:

Lahko se vaščani organizirate tako kot v Ambrusu, me bo država mogoče preselila na novo lokacijo in bo potem mir pred mano.

Je danes boilj moderno biti cigan kot pa Hrinov Janez :evil: .

LP

Janez 8-)

Objavljeno: Po Nov 20, 2006 5:10 pm
Napisal/-a Tomaz
Tomaz napisal/-a: Glede na to da v Topolah videvamo skoraj vsak dan nove prometne znake in s tem novo prometno ureditev, me zanima kdo je odgovoren za to, oziroma kdo je dal predlog. Kolikor je meni znano vaški odbor ni sprejel nobenih odločitev o tem, bilo naj bi samo nekaj govora o tem.

???????????????????????????????????????????????????????????????

Objavljeno: Po Nov 27, 2006 2:37 am
Napisal/-a Always Cvi-Cek
:bootyshake:

Objavljeno: Po Nov 27, 2006 2:24 pm
Napisal/-a janez
Always Cvi-Cek napisal/-a:[pri katerih sedaj manjkajo samo še ležeči policaji.
Ti še pridejo, spomladi :evil:

Glede brisanja pa ni bojazni, kajti navedbe kažejo tvoj karakter in ostanejo.

LP

Janez 8-)

Objavljeno: Po Nov 27, 2006 10:01 pm
Napisal/-a Romana
Tko, fantje! Sem si vzela čas pa prebrala vse tole :grin: Ker pa veste, da ne morem, da neb... :D :D

No znake za zožanje ceste smo seveda opazili vsi, ki se vozimo tam mimo. Mene v končni fazi ne motijo toliko, vsaj dokler se da mimo priti še normalno in dokler mimo pride "kantar", ki lahko poskrbi tudi za naš konec vasi (pluženje bomo preverili, ko bo sneg... ampak, saj mogoče bo zima mila). Tako da, jaz načeloma nimam nič proti.

Sem pa opazila (kljub rutinski vožnji) nekaj ostalih znakov in moram rečt, da je ona prepoved za tovornjake postavljena malo prezgodaj, saj sega industrijska cona še malo dlje - ok, dovoljeno za dostavo, pa kljub temu, če kdo zaide bi bilo smiselno, da lahko obrne na koncu cone, mar ne? Nisem pa še uspela preveriti, kako je z omenjenim znakom iz smeri Most - tudi stoji ali iz onega konca lahko pridejo tudi oni, ki ne dostavljajo? (bom pozorna, ko bom šla kaj tam mimo)

Da so Topole postale cona 30 je pa z vidika varnosti mogoče ok, ampak priznajte, 40 ali 50 km/h se da peljat - toliko velja za naselja po Sloveniji. In če se nekega dne odločijo, da nam bodo merili hitrost ( vedno jo najraje tam, kjer krši skoraj vsak, pa četudi le za 10 km/h) se bomo spet jezili tisti, ki bomo kaznovani. Sploh recimo pri vožnji 45km/h, kar predstavlja prekoračitev hitrosti za 50% in najbrž so kazni "mile" v takem primeru. Torej tukaj onim, ki so se odločili o tem znaku ne dam prav.

In še zadnji znak, ki ga imam namen omenit (ker mogoče moram katerga še opazit hehe), to je pa oni, ki prepoveduje vožnjo motornih koles ali koles z motorjem (nisem čist ziher) od sredine vasi proti Pšati. Ta znak mi je pa "mal mim" predvsem zaradi tega, ker pomeni, da se lahko pelješ s motorjem skozi cele Topole, le v ta konec pa ne smeš - haloooo?? Če vprašate mene, če je znak postavljen zaradi hrupa, ki ga povzročajo, ali ga drugod ne povzročajo? Pa tudi, če se lahko pripelješ do tja, potem začnimo razmišljat, da bo pred znakom treba uredit parkirišče za motorje, da boš pot lahko nadaljeval peš. Skratka, tu mislim, da je šel nekomu na živce hrup in zato znak? (hja, včasih če smo bili preglasni smo dobili kako vedro čez okno, še pomnite? in to smo vzeli za hec in milo opozorilo)

No, da ne bom postala preveč prometna, menim, da bi lahko o postavljanju znakov v Topolah in pred njimi, lahko kakšno rekli v živo in ne samo prek foruma. Konec koncev smo ljudje, ki naj bi znali sprejeti tudi kak kompromis!

Pa lep večer!

Objavljeno: Po Nov 27, 2006 10:23 pm
Napisal/-a MATJAŽ
:D :D Bo treba napisat pravila(TAKO KOT V KAMPIH) vožnja z avtomobilom mogoča od 6h- 22h :D :D

Objavljeno: To Nov 28, 2006 12:17 am
Napisal/-a Mateja
Uf, toliko znakov, kolikor jih je opazila Romana, pa sploh še opazila nisem. Sem res premalo v Topolah. Saj če bi se ljudje vsak teden ali mesec zaleteli v del hiše, v kateri bi stanovali mi, bi morda veliko bolj podpirali znake. Ne glede na to, da je cona 30 sedaj skozi cele Topole, res potrebna je recimo od Anžeta do Komarja, potem se da nadaljevati 40 - ali pa res 40 in to skozi celo vas. Saj to je prej bilo, ko so pa razširili cesto, se je pa pospešilo tudi drvenje skozi vas.

In še logaške izkušnje - v najožjem delu vasi, je bil znak (gre za klanec in ovinek in zoženje, popolnoma nepregledno) in ker ga ni več - prepovedano je sicer za tovornjake, je hiša, ki stoji tik ob cesti vsak dan bolj obkrušena. Da je zabava še večja, je spomeniško zaščitena in se je ne sme prestaviti kak meter od ceste - če bi gradili novo - pa še klanec je in je rabnega strašno malo, tako da ... Saj malo umirjanja ne škodi. Res pa je, da bo pluženje preizkus.

Objavljeno: To Nov 28, 2006 1:30 am
Napisal/-a janez
No ja, tema je krepko zašla, kajti odprta je bila zaradi fizičnih ovir, preko katerih intervencijsko vozilo ne more, kar ima lahko določene posledice za življenje in zdravje ljudi ali njihovega premoženja.

Tu pa se sedaj modruje o prometni signalizaciji, ki pa za vozila na nujni vožni itak ne velja.

Pa tudi sicer, kar se omejitve hitrosti tiče, ni bojazni, da bi šlo kaj počasneje. Policajev itak ni na spregled v Topole, še takrat, ko se jih pokliče, težko in jako neradi pridejo.

Glede znaka za motoriste, ki je itak napačen (samo za kolesa z motorjem)moram pa žal povedati, da stanovalci ulice v kateri stoji znak, ne sodelujejo na tem forumu, lahko jih pa vprašate, kako živijo v poletnih mesecih, zlasti ob večernih urah, ko starejši malo prej ležejo k počitku.

Pa tudi ta znak se ne bo nihče kaj dosti oziral, saj ni nikogar, ki bi nadziral njegovo upoštevanje. Sploh mu je pa obljubljena kratka življenska doba, tako, da bo "padel" še pred pomladjo, tako, kot padajo krajevni znaki ob znanih nočnih pohodih.

Pa da bomo vsaj približno ostali v temi, bom poslikal nekaj fizičnih ovir, da bodo tu našle svoj prostor, če so že ravno v naslovu omenjene.

LP

Janez 8-)

Objavljeno: To Nov 28, 2006 1:30 am
Napisal/-a janez
No ja, tema je krepko zašla, kajti odprta je bila zaradi fizičnih ovir, preko katerih intervencijsko vozilo ne more, kar ima lahko določene posledice za življenje in zdravje ljudi ali njihovega premoženja.

Tu pa se sedaj modruje o prometni signalizaciji, ki pa za vozila na nujni vožni itak ne velja.

Pa tudi sicer, kar se omejitve hitrosti tiče, ni bojazni, da bi šlo kaj počasneje. Policajev itak ni na spregled v Topole, še takrat, ko se jih pokliče, težko in jako neradi pridejo.

Glede znaka za motoriste, ki je itak napačen (samo za kolesa z motorjem)moram pa žal povedati, da stanovalci ulice v kateri stoji znak, ne sodelujejo na tem forumu, lahko jih pa vprašate, kako živijo v poletnih mesecih, zlasti ob večernih urah, ko starejši malo prej ležejo k počitku.

Pa tudi ta znak se ne bo nihče kaj dosti oziral, saj ni nikogar, ki bi nadziral njegovo upoštevanje. Sploh mu je pa obljubljena kratka življenska doba, tako, da bo "padel" še pred pomladjo, tako, kot padajo krajevni znaki ob znanih nočnih pohodih.

Pa da bomo vsaj približno ostali v temi, bom poslikal nekaj fizičnih ovir, da bodo tu našle svoj prostor, če so že ravno v naslovu omenjene.

LP

Janez 8-)

Objavljeno: To Nov 28, 2006 1:38 am
Napisal/-a janez
Pa še to. Mandat vaškemu odboru bo ob uradni menjavi župana in konstituiranju občinskega sveta potekel.

Zato se lahko odpre nova tema, v kateri bodo kandidati za člane novega vaškega odbora predstavili vizijo razvoja kraja (vkljkučno s prometno varnostjo) za nadaljne štiri leta.

Prepričan sem, da bodo tisti z dobrim programom zanesljivo dobili večino glasov občanov.

Torej, kandidati, predstavite se, besedo imate v temi pod "Ostalo".

LP

Janez 8-)